Професійна підготовка майбутніх учителів хореографії у контексті формування їх педагогічних переконань
Анотація
У статті професійна підготовка розглядається як важливий компонент професійної освіти майбутнього вчителя-хореографа; як процес формування фахівця зі стійкими педагогічними переконаннями. Завдання формування професійних переконань вимагають суттєвих змін у змісті педагогічної освіти, яка в усіх своїх аспектах (теоретичному, практичному, психологічному) має забезпечувати проникнення у сутність певного педагогічного явища; сприяти осягненню істинності знань, посиленню ролі теоретичних узагальнень, фундаментальних ідей і понять.
Посилання
2. Volchukova, V. M., Buhaiets, N. A., Limanska, O. V. & Tishchenko, O. M. (2013). Metodyka roboty z khoreohrafichnym kolektyvom: osnovy kursu [Robotics technique with a
choreographic team: the basics of the course]. Kharkiv: KhNPU imeni H. S. Skovorody [in Ukrainian].
3. Padalka, H. M. (1995). Muzychna pedahohika: kurs lektsii z aktualnykh problem vykladannia muzychnykh dystsyplin v systemi pedahohichnoi osvity [Music pedagogy: a course
of lectures on actual problems of teaching music disciplines in the system of pedagogical education]. Kherson [in Ukrainian].
4. Psykholohyia lychnosty (2001) [Personality Psychology]. (P. Hornostaia & T. Tytarenko (Ed.)) Kyev: Ruta [in Ukrainian].
5. Rostovska, Yu. O. (2016). Formuvannia pedahohichnykh perekonan maibutnikh vchyteliv khoreohrafii [Formation of pedagogical beliefs of future choreography teachers].
Nizhyn: NDU im. M. Hoholia [in Ukrainian].
6. Sukhomlynskyi, V. O. (1976). Rozmova z molodym dyrektorom [Rozmova with a young director]. Vybrani tvory – Selected works. Kyiv: Rad. shk. (Vols. 1–5; Vol. 4, 393–626) [in Ukrainian].
7. Ushynskyi, K. (1948). Sobranye sochynenyi [Collected works]. Moskva–Lenynhrad: APN. (Vols. 1–11; Vol. 2, 655) [in Russian].
Переглядів анотації: 105
Авторське право (c) 2019 Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.