ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-ХОРЕОГРАФІВ У ПРОЦЕСІ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ
Анотація
Сучасна філософія мистецько-педагогічної освіти розглядає ідею гуманізації навчального процесу у закладах вищої освіти як провідну та наголошує на необхідності формування у майбутніх педагогів їх ціннісних орієнтацій, які є свідченням зрілості особистості, наявності у неї психологічної готовності до педагогічної діяльності. Високий рівень сформованості професійних якостей особистості педагога, повне розкриття його індивідуальних, потенційно-особистісних можливостей забезпечує активну педагогічну діяльність. Будучи компонентом структури особистості, ціннісні орієнтації виявляються в діяльності людини як певні ієрархії переваг, що їх людина надає матеріальним, соціальним і духовним цінностям. Соціальні цінності виступають для викладача хореографії як стратегічні цілі його педагогічної діяльності, впливають на зміст і спрямованість його потреб, мотивів, інтересів. Метою методичної підготовки майбутніх педагогів-хореографів є формування основ їх професійної культури, здатності оперувати знаннями й уміннями у процесі осмислення проблем викладання хореографії, цілісного бачення педагогічного процесу. Як результат оволодіння теорією і технологією мистецької освіти методична підготовка включає в себе індивідуальний соціально-особистісний досвід учителя як сукупність методичних знань і умінь, що дозволяють йому виявити особистісну науково-обґрунтовану позицію у вирішенні мистецько-освітніх проблем.
Посилання
2. Vasilenko V. A. Perekonannya yak forma viyavu svi`toglyadu. Fi`losofs`ka dumka. 1971. #1. S. 11–16.
3. Dryapi`ka V. I`. Teori`ya i` praktika formuvannya czi`nni`snikh ori`yentaczi`j pedagoga-muzikanta: Navchal`nij posi`bnik. Kiyiv – Uzhgorod: Li`ra, 2000. 228 s.
4. Psykholohyia: slovar / pod obshch. red. A. V. Petrovskoho, M. H. Yaroshevskoho. Moskva: Polytyzdat, 1990. 494 s.
5. Rostovs`kij O. Ya. Problema metodologi`chnoyi pereori`yentaczi`yi profesi`jnoyi pi`dgotovki majbutni`kh uchiteli`v muziki u konteksti` reformuvannya suchasnoyi zagal`no-osvi`tn`oyi shkoli. Naukovi` zapiski NDPU: Psikhologo-pedagogi`chni` nauki. 2003. #2. S. 5–8.
Переглядів анотації: 109
Авторське право (c) 2020 Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.