Проблема готовності вчителів початкових класів до упровадження ідей реформи Нової української школи
Анотація
Стаття присвячена дослідженню актуальної проблеми сьогодення – готовності вчителів початкових класів до нової української школи. Зазначено, що підготовка нового компетентного вчителя є одним з провідних завдань реформування освіти в Україні. Автори визначають сутність компетентнісного підходу в навчально-виховному процесі та які компетентності повинен отримати учень під час навчання, а також якими компетентностями повинен володіти вчитель для реалізації своєї діяльності в школі. У статті висвітлено основні концепції Нової української школи щодо підготовки вчителя до роботи в нових умовах та акцентовано увагу на упровадження особистісно орієнтованої моделі освіти, заснованої на ідеології дитиноцентризму. Зазначено, що мета професійного розвитку – підготовка і підтримка педагогів для того, щоб допомогти учням досягти високих стандартів навчання і розвитку, ефективність якого залежить від інноваційного управління у навчальному закладі. Обгрунтовується, як же саме повинна відбуватися підготовка для професійного розвитку вчителя та які права має педагог у своїй діяльності.
Посилання
2. Vitiuk V. V. Profesiinyi rozvytok pedahohiv v umovakh innovatsiinoho osvitnoho seredovyshcha pisliadyplomnoi osvity rehionu. Ped. poshuk. 2016. № 1 (89). S. 3–6.
3. Kalinina L. Upravlinnia Novoiu ukrainskoiu shkoloiu. Porivnialna kharakte rystyka kontseptualnykh zmin. Dyrektor shkoly. 2017. Sichen. S. 12–21.
4. Nova ukrainska shkola: poradnyk dlia vchytelia / za zah. red. N. M. Bibik. Kyiv: TOV "Vydavnychyi dim "Pleiady", 2017. 206 s.
5. Nova ukrainska shkola. URL: http://mon.gov.ua/2016/12/05/konczepcziya.pdf.
6. Pochatkova shkola. 2010. № 9.
7. Rodyhina I. V. Kompetentnisno oriientovanyi pidkhid do navchannia. Kharkiv: Vyd. hrupa "Osnova", 2005. 96 s. (Bka zhurn. "Upravlinnia shkoloiu"; vyp. 8 (32)).
8. Rusova S. Moralni zavdannia suchasnoi shkoly. Ridna shkola. Lviv, 1938. № 7. S. 109–113.
9. Sorochan T. M. Metodolohiia zmin u systemi pisliadyplomnoi pedahohichnoi osvity. Pedahohika i psykholohiia. 2016. № 4 (93). S. 24–31.
10. Sorochan T. M. Uchytel novoi shkoly. Pidhotovka treneriv dlia navchannia vchyteliv novoi ukrainskoi shkoly. Hazeta "Upravlinnia osvitoiu". 2018. № 3.
11. https://www.ukrinform.ua/rubricsociety/2163929liliagrinevicministrosvitita nauki.html.
Переглядів анотації: 150
Авторське право (c) 2018 Наукові записки. Серія "Психологопедагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.