Педагогічні особливості використання нетрадиційних уроків у початковій школі
Анотація
У статті автори піднімають актуальну і важливу проблему упровадження нетрадиційних уроків. Зазначено, що формування і розвиток інтересу до навчання є однією з актуальних проблем саме сучасної початкової школи. Звертається увага на те, що початкова ланка школи повинна не тільки дати учням певну суму знань, а й формувати в них пізнавальні інтереси. Зазначена необхідність використання в освітньому процесі початкової школи нетрадиційних уроків, що позитивно впливає на якість засвоєння ними знань, формування
різноманітних предметних умінь і навичок, створення умов для самореалізації школярів, стимулювання їх пізнавальної активності, виховання старанності й відповідальності. Слід наголосити, що мова не йде про скасування традиційного уроку як основної форми навчання і виховання дітей, про використання в різних видах навчальної діяльності нестандартних, оригінальних прийомів, які активізують всіх учнів, підвищують інтерес до занять і в той же час забезпечують швидкість запам’ятовування, розуміння і засвоєння навчального матеріалу з урахуванням, звичайно, віку і здібностей школярів. Проаналізовано ефективність уміння вчителя правильно організувати нетрадиційний урок. Автори акцентують увагу на систематизуванні видів та форм нетрадиційних уроків.
Посилання
2. Vakhrusheva, T. Yu. (2007). Interaktyvni tekhnolohii navchannia yak zasib aktyvizatsii navchalno-piznavalnoi diialnosti studentiv [Interactive learning technologies as a means of activating students' educational and cognitive activity]. Novi tekhnolohii navchannia – New learning technologies, 64–68 [in Ukrainian].
3. Karasyk, A. (2005). Struktura i metodyka interaktyvnoho uroku [Structure and methodology of the interactive lesson.]. Pochatkova osvita – Primary education. 7, 2–5 [in Ukrainian].
4. Kondratiuk, О. (Eds.). (2005). Nestandartni uroky v pochatkovii shkoli [Non-standard lessons in elementary school]. Kyiv [in Ukrainian].
5. Nechvolod, L. I. (Eds.). (2007). Nestandartni uroky v pochatkovii shkoly [Non-standard lessons in elementary school]. Kharkiv: TORSINHPLIuS [in Ukrainian].
6. Melnyk, N. M. (2006). Vprovadzhennia interaktyvnykh tekhnolohii u navchalno-vykhovnyi protses. Pochatkove navchannia – Primary education. 13 (89), 2–5 [in Ukrainian].
7. Saltysheva, V. M. (2007). Uroky matematyky za netradytsiinoiu strukturoiu. Bibliotechka vchytelia – Teacher's library [in Ukrainian].
8. Svidlova, L. (2006). Interaktyvni tekhnolohii na urotsi chytannia. Pochatkova osvita – Primary education. 44, 4–21 [in Ukrainian].
9. Sukhoverkhova, L. P. (2008). Vyvchennia novoho materialu na interaktyvnomu urotsi. Upravlinnia shkoloiu – School management. Kharkiv. 3, 25–27 [in Ukrainian].
10. Turishcheva, L. V. (2006). Psykholohichni osoblyvosti provedennia nestandartnykh urokiv [Psychological peculiarities of conducting non-standard lessons]. Pedahohichna akademiia pani Sofii – Ms. Sofia's Pedagogical Academy. 3, 21–28 [in Ukrainian].
Переглядів анотації: 201
Авторське право (c) 2019 Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.