До проблеми формування у студентів музично-аналітичних умінь
Анотація
У статті аналізується проблема комплексного підходу до організації музичного навчання у виші. Розкривається специфіка навчання майбутнього вчителя музики в інструментальному класі. Обґрунтовується необхідність теоретичної підготовки студента для успішної навчально-виконавської діяльності та формування творчої, активно мислячої особистості майбутнього вчителя.
Акцентується важливість формування у студента музично-аналітичних умінь як складової його фахової компетентності.
Посилання
2. Kabalevskyi D. B. Yak rozpovidaty ditiam pro muzyku / Dmytro Borysovych Kabalevskyi. – K. : Muzychna Ukraina, 1982. – 319 s.
3. Fylosofskyi entsyklopedycheskyi slovar / pod red. akademyka AN SSSR L. F. Ylychyova, P. N. Fedoseeva. – M. : Sovetskaia entsyklopedyia, 1983. – 836 s.
4. Yutsevych Yu. Slovnyk muzychnykh terminiv / Yu. Yutsevych. – K. : Muzychna Ukraina, 1977. – 206 s.
Переглядів анотації: 82
Авторське право (c) 2017 Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.