Фортепіанна підготовка як складова професійного становлення майбутнього вчителя музики
Анотація
У статті аналізується проблема інтеграційних зв’язків між інструментально-виконавськими дисциплінами у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя музики. Обґрунтовується необхідність педагогічної проекції знань та умінь, отриманих у процесі навчання у класі фортепіано.
Посилання
2. Labunets V. M. Intehrovane navchannia maibutnikh uchyteliv muzyky: teoriia ta praktyka : monohrafiia / V. M. Labunets, Zh. Yu. Kartashova. – Kam’ianets-Podilskyi, 2013. – 200 s.
Переглядів анотації: 104
Авторське право (c) 2017 Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.