Психолого-педагогічні особливості читацьких інтересів молодших школярів
Анотація
У статті автори розглядають питання, в яких розкривається сутність основних понять "інтерес", "читацький інтерес"; читацький інтерес є цінною якістю особистості, який співвідноситься з характером процесу читання, включає в себе працю, практичну та теоретичну діяльність, пізнання і творчість як вищий рівень діяльності. Зроблено акцент на активність формування читацьких інтересів в учнів початкових класів. Звернено увагу на критерії розвитку читацького інтересу як активну пізнавальну спрямованість дитини на предмет або явище дійсності; позитивне емоційно забарвлене ставлення до читання; творчі прояви в привабливій для дитини діяльності; розкривають показники розвитку читацького інтересу молодших школярів – позитивне ставлення до самої читацької діяльності; зацікавленість конкретними книгами; захоплення самим процесом читання; прагнення поділитися з іншими радістю від спілкування з книгою.
Посилання
2. Vashulenko O. V. Chytatska kompetentnist molodshoho shkoliara: teoretychnyi aspekt. Daidzhest 1 / O. V. Vashulenko. – K. : Osvita, 2011. – 94 s.
3. Vikova ta pedahohichna psykholohiia : navch. posib. / O. V. Skrypchenko, L. V. Dolynska ta in. – K. : Prosvita, 2001. – 416 s.
4. Voprosy razvytyia poznavatelnykh ynteresov uchashchykhsia v protsesse obuchenyia / pod obshch. red. D. K. Hyleva. – Sverdlovsk, 1970. – 143 s.
5. Dneprov S. A. Pedahohycheskoe soznanye: teoryy y tekhnolohyy formyrovanyia u budushchykh uchytelei : monohrafyia / S. A. Dneprov, TOO Nauch.-ped. tsentr "Unykum". –
Ekaterynburh, 1998. – 298 s.
6. Kovalev V. Y. Motyvy povedenyia y deiatelnosty / V. Y. Kovalev. – M. : Nauka,1988. – 192 s.
7. Maksymova V. N. Orhanyzatsyia uchebnoho protsessa v tseliakh formyrovanyia poznavatelnykh ynteresov uchashchykhsia / V. N. Maksymova // Pedahohycheskye problemy formyrovanyia poznavatelnykh ynteresov uchashchykhsia / pod red. H. Y. Shchukynoi. – L., 1975. – S. 23–33.
8. Markova A. K. Formyrovanye ynteresa k uchenyiu u shkolnykov / A. K. Markova. – M. : Pedahohyka, 1986. – 195 s.
9. Markova A. K. Formyrovanye motyvatsyy uchenyia v shkolnom vozraste : posobye dlia uchytelia / A. K. Markova. – M. : Prosveshchenye, 1983. – 96 s.
10. Matiukhyna M. V. Motyvatsyia uchenyia mladshykh shkolnykov / M. V. Matiukhyna. – M. : Pedahohyka, 1984. – 144 s.
11. Medvedieva V. M. Chytatskyi interes yak psykholoho-pedahohichna problema [Elektronnyi resurs] / V. M. Medvedieva, K. M. Pkhaiko // Knyha i chytannia. – S. 55–60. – Rezhym dostupu: http://librportal.org.ua/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gib=16<e mid=32. – Nazva z ekrana.
12. Myr detstva: mladshyi shkolnyk / pod red. A. H. Khrypkovoi ; otv. red. V. V. Davydov. – 2-e yzd., dop. – M. : Pedahohyka, 1988. – 288 s. : yl. – (Byblyoteka dlia rodytelei).
13. Smetankyna Y. P. Sotsyalnye y psykholoho-pedahohycheskye osnovy problemy ynteresa k chtenyiu nauchno-populiarnoi lyteratury v praktyke obuchenyia mladshykh shkolnykov [Elektronnyi resurs] / Y. P. Smetankyna. – Rezhym dostupu: http://flogiston.ru. – Nazva z ekrana.
14. Formyrovanye ynteresa k uchenyiu u shkolnykov / pod red. A. K. Markovoi. – M. : Pedahohyka, 1986. – 192 s.
Переглядів анотації: 204
Авторське право (c) 2018 Наукові записки. Серія "Психологопедагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.