Місце і роль дидактичних ігор у системі навчання молодших школярів
Анотація
У статті проаналізовано процес спільної діяльності учителя і учнів, спрямований на активізацію пізнавальної діяльності молодших учнів шляхом застосування дидактичних ігор. Автори характеризують дидактичні ігри, що стимулюють загальний особистісний розвиток школярів, поєднують навчальний зміст з ігровим задумом і діями, вимагають від вчителя майстерного педагогічного керівництва, якісної підготовки.
Посилання
2. Vlasenko A. Rol hry u navchanni i vykhovanni molodshykh shkoliariv / A. Vlasenko // Pochatkova shkola – 1997. – S. 40–45.
3. Internet-resurs http://www.ukrreferat.com/index.php?pg=6&referat=86665. – Nazva z ekrana.
4. Kalinchenko I. Znachennia dydaktychnykh ihor dlia rozvytku piznavalnoho interesu / I. Kalinchenko // Pochatkova osvita. – 1999. – № 17. – S. 5.
Переглядів анотації: 86
Авторське право (c) 2017 Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.