Місце і роль дидактичних ігор у системі навчання молодших школярів

  • Larysa Dubrovska доцент кафедри педагогіки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
  • Valerii Dubrovskyi старший викладач кафедри педагогіки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
  • Maryna Dolmatova доцент кафедри прикладної лінгвістики Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
  • Kateryna Yermak студентка 3 курсу факультету психології та соціальної роботи спеціальності "Початкова освіта" Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
Ключові слова: пізнавальна діяльність, особистісний розвиток, спілкування

Анотація

У статті проаналізовано процес спільної діяльності учителя і учнів, спрямований на активізацію пізнавальної діяльності молодших учнів шляхом застосування дидактичних ігор. Автори характеризують дидактичні ігри, що стимулюють загальний особистісний розвиток школярів, поєднують навчальний зміст з ігровим задумом і діями, вимагають від вчителя майстерного педагогічного керівництва, якісної підготовки.

Посилання

1. Adrukhovets L. Ihrova pedahohika / L. Adrukhovets // Zavuch. – 2004. – № 1 (187). – S. 6–16.
2. Vlasenko A. Rol hry u navchanni i vykhovanni molodshykh shkoliariv / A. Vlasenko // Pochatkova shkola – 1997. – S. 40–45.
3. Internet-resurs http://www.ukrreferat.com/index.php?pg=6&referat=86665. – Nazva z ekrana.
4. Kalinchenko I. Znachennia dydaktychnykh ihor dlia rozvytku piznavalnoho interesu / I. Kalinchenko // Pochatkova osvita. – 1999. – № 17. – S. 5.

Переглядів анотації: 86
Опубліковано
2017-06-29
Як цитувати
Dubrovska, L., Dubrovskyi, V., Dolmatova, M., & Yermak, K. (2017). Місце і роль дидактичних ігор у системі навчання молодших школярів. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), (2), 95-98. https://doi.org/10.31654/2663-4902-2017-PP-2-95-98

Інші статті автора: