Технологія інтерактивного уроку в початковій школі
Анотація
У статті автори торкаються проблеми застосування технологій інтерактивного навчання молодших школярів, удосконалення процесу навчально-пізнавальної активності учнів початкової школи. Звернена увага на організацію роботи на інтерактивному уроці, діалогове спілкування з молодшими школярами, підвищення пізнавальної активності на уроці, створення суб’єкт-суб’єктних інтерактивних відносин в освітньому процесі, атмосферу співтворчості та співпраці, що сприятиме розвитку особистості учня.
Посилання
2. Karasyk A. Struktura i metodyka interaktyvnoho uroku v pochatkovii shkoli / A. Karasyk // Pochatkova osvita. – 2005. – № 7. – S. 2–5.
3. Navchannia v dii: Yak orhanizuvaty pidhotovku vchyteliv do zastosuvannia interaktyvnykh tekhnolohii navchannia : metod. posib. / A. Panchenkov, O. Pometun, T. Remekh. – K. : A.P.N., 2003. – 72 s.
4. Pometun O. I. Suchasnyi urok. Interaktyvni tekhnolohii navchannia / O. I. Pometun, L. V. Pyrozhenko. – K. : A.S.K., 2004. – 192 s.
5. Savytska I. Vprovadzhennia innovatsiinykh tekhnolohii u praktyku roboty pochatkovoi shkoly / I. Savytska, O. Tarasova // Pochatkove navchannia ta vykhovannia. – 2006. – № 16. – Metodychnyi bank. – S. 1–9.
6. Strybna O. V. Interaktyvni metody navchannia v praktytsi roboty pochatkovoi shkoly / O. V. Strybna, A. O. Soshenko. – Kharkiv : Vydavnycha hrupa "Osnova", 2005. – 127 s.
Переглядів анотації: 132
Авторське право (c) 2017 Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.