Інтернет-середовище як засіб виховання особистості молодшого школяра

  • Valerii Dubrovskyi старший викладач кафедри педагогіки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
  • Yana Novikova студентка 3 курсу факультету психо- логії та соціальної роботи спеціальності "Початкова освіта" Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
Ключові слова: соціалізація, макрофактори, мезофактори

Анотація

У статті автори актуалізують проблему впливу засобів масової інформації на свідомість людини, які здатні переконувати її найефективнішим чином і значну роль серед них сьогодні відіграє Інтернет, зокрема вивчення впливу середовища на соціальне виховання дитини, на її внутрішній світ та поведінку. Проблема його впливу є досить складною і неоднозначною. Дана робота є лише однією із спроб розібратися в цій проблемі більш глибоко виділити напрямки виховної та навчальної діяльності для позитивного керування дитячими реаліями.

Посилання

1. Baryshpolets O. Chynnyky vplyvu zacobiv masovoi informatsii na audytoriiu / O. Baryshpolets // Sotsialna psykholohiia. – 2006. – № 6. – S. 153–163.
2. Kalinesku T. V. Sotsialna vidpovidalnist : pidruchnyk / T. V. Kalinesku, H. S. Likhonosova, V. S. Aloshkin. – Sieverodonetsk : Vyd-vo SNU im. V. Dalia, 2015.
3. Mediaosvita ta mediahramotnist : pidruchnyk / red.-upor.: V. F. Ivanov, O. V. Volosheniuk ; za naukovoiu red. V. V. Rizuna. – Kyiv : Tsentr vilnoi presy, 2012. – 352 s.
4. Sahaidak H. V. Mediaosvita u navchalno-vykhovnomu protsesi pochatkovoi shkoly : stattia / H. V. Sahaidak // Aktualni problemy suchasnoi nauky. – 2004. – № 2. – S. 145–146.
5. Chelysheva I. V. Pershi kroky v osvoienni simeinoi mediahramotnosti / I. V. Chelysheva // Mediateka. – 2006. – № 3.
6. Chernous V. V. Ryzyky ta nebezpeky Internetu [Elektronnyi resurs] / V. V. Chernous, T. V. Kobets. – Rezhym dostupu: http://konf.koippo.kr.ua/blogs/index. – Nazva z ekrana.

Переглядів анотації: 113
Опубліковано
2017-06-29
Як цитувати
Dubrovskyi, V., & Novikova, Y. (2017). Інтернет-середовище як засіб виховання особистості молодшого школяра. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), (2), 99-102. https://doi.org/10.31654/2663-4902-2017-PP-2-99-102

Інші статті автора: