Проблема готовності дитини до школи

  • Iryna Testova студентка 1 курсу факультету психології та соціальної роботи спеціальності "Початкова освіта" Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
  • Nadiia Bilousova доцент кафедри педагогіки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
Ключові слова: дитина, готовність дитини до школи, психологічна готовність дитини до школи

Анотація

У статті висвітлюється практичний аспект проблеми готовності дитини до школи. Наголошується на важливості нового етапу в житті дитини – вступу до школи. Розглядаються підходи різних науковців до проблеми трактування готовності дитини до школи. В статті зазначається, що готовність дитини до школи та адаптація в шкільному середовищі прямо пов’язані з рівнем її тривожності; залежить від початку зміни зубів; від вміння читати, писати, рахувати, міркувати та запам’ятовувати; від вміння спілкуватись з дорослими, однолітками, вчителем та однокласниками; від ставлення дитини до школи, до навчання, до вчителя, до предметів; від вміння контролювати себе та свої вчинки, керувати своїми діями, словами, емоціями. Характеризуються різні види готовності дитини до школи: фізична, психічна, моральна, вольова, мотиваційна та інтелектуальна. Даються практичні поради батькам.

Посилання

1. Bohush Alla. Holovni aspekty pidhotovky ditei do shkoly : pedahohichna spadshchyna V. K. Kotyrlo / A. Bohush // Doshkilne vykhovannia : naukovo-metodychnyi zhurnal dlia pedahohiv i batkiv. – 2011. – № 10. – S. 2–5.
2. Kostyna L. M. Adaptatsyia pervoklassnykov k shkole putem snyzhenyia urovnia ykh trevozhnosty / L. M. Kostyna, S. A. Bohdanchykov // Voprosypsykholohyy : nauchnyi zhurnal. – 2004. – № 1. – S. 137–143.
3. Kocherha Oleksandr. Koly dytyna hotova do shkoly? / O. Kocherha // Doshkilne vykhovannia : naukovo-metodychnyi zhurnal dlia pedahohiv i batkiv. – 2012. – № 12. – S. 4–9.
4. Fadieieva T. Hotovnist dytyny do shkilnoho navchannia / T. Fadieieva // Ridna shkola : naukovo-pedahohichnyi zhurnal. – 2003. – № 12. – S. 14–17.

Переглядів анотації: 224
Опубліковано
2017-06-29
Як цитувати
Testova, I., & Bilousova, N. (2017). Проблема готовності дитини до школи. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), (2), 47-49. https://doi.org/10.31654/2663-4902-2017-PP-2-47-49