Проблема готовності дитини до школи
Анотація
У статті висвітлюється практичний аспект проблеми готовності дитини до школи. Наголошується на важливості нового етапу в житті дитини – вступу до школи. Розглядаються підходи різних науковців до проблеми трактування готовності дитини до школи. В статті зазначається, що готовність дитини до школи та адаптація в шкільному середовищі прямо пов’язані з рівнем її тривожності; залежить від початку зміни зубів; від вміння читати, писати, рахувати, міркувати та запам’ятовувати; від вміння спілкуватись з дорослими, однолітками, вчителем та однокласниками; від ставлення дитини до школи, до навчання, до вчителя, до предметів; від вміння контролювати себе та свої вчинки, керувати своїми діями, словами, емоціями. Характеризуються різні види готовності дитини до школи: фізична, психічна, моральна, вольова, мотиваційна та інтелектуальна. Даються практичні поради батькам.
Посилання
2. Kostyna L. M. Adaptatsyia pervoklassnykov k shkole putem snyzhenyia urovnia ykh trevozhnosty / L. M. Kostyna, S. A. Bohdanchykov // Voprosypsykholohyy : nauchnyi zhurnal. – 2004. – № 1. – S. 137–143.
3. Kocherha Oleksandr. Koly dytyna hotova do shkoly? / O. Kocherha // Doshkilne vykhovannia : naukovo-metodychnyi zhurnal dlia pedahohiv i batkiv. – 2012. – № 12. – S. 4–9.
4. Fadieieva T. Hotovnist dytyny do shkilnoho navchannia / T. Fadieieva // Ridna shkola : naukovo-pedahohichnyi zhurnal. – 2003. – № 12. – S. 14–17.
Переглядів анотації: 162
Авторське право (c) 2017 Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.