Використання асоціативного методу на уроках у початковій школі

  • Olesia Dolhoruk студентка 2 курсу факультету психології та соціальної роботи спеціальності "Початкова освіта" Ніжинського державного універ- ситету імені Миколи Гоголя
  • Nadiia Bilousova доцент кафедри педагогіки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
Ключові слова: початкова школа, асоціативний метод, прийом довільних асоціацій

Анотація

У статті розглядається інноваційний метод навчання – асоціативний метод. Автори пропонують використовувати асоціативний метод на уроках у
початковій школі для розвитку мислення учнів, виникнення інтересу до предмета, кращого процесу запям’ятовуванню нового матеріалу, розвитку уваги, уяви. Також в статті характеризуються прийоми: прийом довільних асоціацій, прийом "асоціативний кущ", "біг асоціацій", асоціативний ряд подібностей. Наведено приклади використання асоціативного методу на уроках у початковій школі.

Посилання

1. Prymenenye metoda assotsyatsyi v uchebnom protsesse [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu: http://pedsovet.su/publ/205-1-0-5762. – Nazva z ekrana.
2. Pryiom vilnykh asotsiatsii [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu: http://pedsovet.su/metodika/priemy/6052_metod_associaciy_na_uroke. – Nazva z ekrana.
3. Interaktyvni tekhnolohii navchannia u pochatkovykh klasakh / avt.-uporiad. I. I. Divakova. – Ternopil : Mandrivets, 2009. – 180 s.
4. Pryiom "bih asotsiatsii" na urotsi [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu: http://pedsovet.su/metodika/priemy/6090_beg_associaciy. – Nazva z ekrana.
5. Pryiom "asotsiatyvnyi riad" [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu: http://te.zavantag.com/docs/393/index-135634.html. – Nazva z ekrana.

Переглядів анотації: 64
Опубліковано
2017-06-29
Як цитувати
Dolhoruk, O., & Bilousova, N. (2017). Використання асоціативного методу на уроках у початковій школі. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), (2), 83-85. https://doi.org/10.31654/2663-4902-2017-PP-2-83-85