Використання асоціативного методу на уроках у початковій школі
Анотація
У статті розглядається інноваційний метод навчання – асоціативний метод. Автори пропонують використовувати асоціативний метод на уроках у
початковій школі для розвитку мислення учнів, виникнення інтересу до предмета, кращого процесу запям’ятовуванню нового матеріалу, розвитку уваги, уяви. Також в статті характеризуються прийоми: прийом довільних асоціацій, прийом "асоціативний кущ", "біг асоціацій", асоціативний ряд подібностей. Наведено приклади використання асоціативного методу на уроках у початковій школі.
Посилання
2. Pryiom vilnykh asotsiatsii [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu: http://pedsovet.su/metodika/priemy/6052_metod_associaciy_na_uroke. – Nazva z ekrana.
3. Interaktyvni tekhnolohii navchannia u pochatkovykh klasakh / avt.-uporiad. I. I. Divakova. – Ternopil : Mandrivets, 2009. – 180 s.
4. Pryiom "bih asotsiatsii" na urotsi [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu: http://pedsovet.su/metodika/priemy/6090_beg_associaciy. – Nazva z ekrana.
5. Pryiom "asotsiatyvnyi riad" [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu: http://te.zavantag.com/docs/393/index-135634.html. – Nazva z ekrana.
Переглядів анотації: 157
Авторське право (c) 2017 Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.