Епізоди передісторії кінематографу: камера-обскура та «привид Пеппера»

  • Л. Л. Корнєєва кандидат філософських наук доцент кафедри української мови, літератури, культурології та журналістики Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя https://orcid.org/0000-0002-6229-8194
Ключові слова: камера-обскура, «привид Пеппера», передісторія кіно, візуальна ілюзія, оптична ілюзія, спецефекти в кіно

Анотація

У статті йдеться про два технічні винаходи, які базуються на оптичних (візуальних) ефектах і які стали певними кроками у наближенні до появи кінематографу. Якщо найважливішою технологічною основою синематографу братів Люм’єрів стала фото-графія, то прообразом самої фотокамери була камера-обскура. «Привид Пеппера», зі своєї сторони, став важливим етапом практичної реалізації ідеї рухомих віртуальних сценічних образів та об’єктів.


Переглядів анотації: 12
Опубліковано
2024-12-24
Як цитувати
Корнєєва, Л. Епізоди передісторії кінематографу: камера-обскура та ‘привид Пеппера’. Література та культура Полісся, Vol 111, no 25f, Dec. 2024, pp 291-8, doi:10.31654/2520-6966-2024-25F-111-291-298.
Розділ
Краєзнавство та історія культури