Про функційне формування психічної діяльності на свідомісному етапі
Анотація
Автором визначаються взаємозв’язані загальна соціальна й часткова наукова проблеми. Вони ним кваліфікуються як актуальні, що (бачиться йому) мають розв’язуватися науково, зважаючи на засилля популізму, посталого реакцією на успадкований з недалекого минулого всесильного бюрократизму.
Автор бачить вирішення часткової й опосередковано загальної проблем опертям на регенеровану ним категорію методології у вигляді парадигмально сформульованої соціальної педології. Вона сформована на основі осмислення, зважаючи на сучасну ситуацію у галузі, тріадної фізіолого-психо-соціальної категорії загальної категорії свідомості, яка антропологізується суб’єктивізованим об’єктом дослідження у вигляді елітника, що має демократизувати суверенну Україну. Розв’язувана проблема трансформування вищої школи постає засобом інтенсифікування підготовки у соціально-рівневому елітному університеті резерву реформаторів, що мають замінити успадкованих з минулого бюрократичних функціонерів. Наголошується також на міжпредметності вирішуваних проблем, синтезі психології та мовознавства.
Посилання
2. Grot, N. Ya. (1879–1880). Psihologiya chuvstvovanij v eya istorii i glavnyh osnovah [Psychology of feelings in its history and main basics]. Sankt-Peterburg: Tipografiya imperatorskoj akademii nauk [in Russian].
3. Grot, N. Ya. (1882). K voprosu o reforme logiki: Opyt novoj teorii umstvtnnyh processov [K voprosu o reforme logiki: Opyt novoj teorii umstvennyh
processov]. Izdanie instituta F. A. Brokgauza v Lejpcige [in Russian].
4. Dokinz, R. (2017). Ehoistychnyi hen [Selfish gene]. Kharkiv: Klub simeinoho dozvillia [in Ukrainian].
5. Zelenko, A. S., & Zelenko, O. A. (2018). Mykola Hohol i khudozhnii kontekst v aspekti kohnityvnoi psykholohii i linhvistyky [Nikolai Gogol and the artistic context in the aspect of cognitive psychology and linguistics]. Literatura i kultura Polissia – Literature and Culture of Polesie. Nizhyn: NDU im. M. Hoholia, Vol. 93, 11. 125–137 [in Ukrainian].
6. Zelenko, A. S., & Bondar, N. O. (2018). Psykholohichne obgruntuvannia teorii i praktyky khudozhnoho perekladu [Psychological substantiation of the theory and practice of artistic translation] Literatura i kultura Polissia – Literature and Culture of Polesie. Nizhyn: NDU im. M. Hoholia, Vol. 95, 12, 226–236 [in Ukrainian].
7. Klypa, N. I. (2019). Linhvopsykholohichna mizhpredmetnist u vyznachenni problematyky movnoi diialnosti v kursi zahalnoho movoznavstva
[Linguistic Psychological Intersubject in Determining Problems of Language Activity in General Linguistics] Literatura i kultura Polissia – Literature and Culture of Polesie. Nizhyn: NDU im. M. Hoholia, Vyp. 95, 12, 127–133 [in Ukrainian].
8. Kostyuk, G. S. (1955). K Voprosu o psihologicheskih zakonomernostyah [The question of psychological patterns] Voprosyi psihologii – Psychology Issues, 1. 19–28 [in Russian].
9. Kostyuk, G. S. (1988). Metodologicheskie i teoreticheskie problemyi psihologii [Methodological and theoretical problems of psychology]. E. V. Shorohova (Ed.). Moskva, 1988 [in Russian].
10. Koshelev, A. D. (2008). Ob osnovnyih paradigmah izucheniya estestvennogo yazyika v svete sovremennyih dannyih kognitivnoy psihologii [On
the basic paradigms of natural language learning in the light of modern cognitive psychology data] Voprosyi psihologii – Psychology Issues, 4. 15–46 [in Russian].
11. Kerolayn, L. (2017). Vklyuchite svoy mozg [Turn on your brain]. Kiev: Brayn Star Pablishing [in Russian].
12. Lukashevich, P. Ya. (1850). Primer vsesvitnago slavyanskago charomutіya v slovi mаzh. otkrytyy i sostavlennyy Platonom Lukashevichem [An
example of the all-Slavic Slavic charomutia in words mazh , open and compiled by Platon Lukashevich]. Kіev [in Russian].
13. Lukashevich, P. Ya. (1855). Primer vsesvitnago slavyanskago charomutіya obratnago chtenіya nazvanіy bukv alfavitov grecheskago i koptskago
[Example of all-Slavic Slavic charomuty reverse reading the name of the letters of the Greek and Coptic alphabets]. Moskva: Universitetskaya tipografіya [in Russian].
14. Marr, N. Ya. (1936). Izbrannyie rabotyi [Selected Works]. Moskva: Politizdat [in Russian].
15. Dobronravova, I. S., Rudenko, O. V., & Sydorenko, L. S. (2018). Metodolohiia ta orhanizatsiia naukovykh doslidzhen [Methodology and organization
of scientific research]. I. S. Dobronravova, O. V. Rudenko (Ed.). Kyiv: VPTs "Kyivskyi universytet" [in Ukrainian].
16. Chelpanov, G. (1896). Problema vospriyatiya prostranstva v svyazi s ucheniem ob apriornosti i vrozhdennosti [The problem of reproduction of space in connection with learning about apriority and congenitality]. Kiev. (Vol. I) [in Russian].
17. Chelpanov, G. (1904). Problema vospriyatiya prostranstva v svyazi s ucheniem ob apriornosti i vrozhdennosti [The problem of reproduction of space in connection with learning about apriority and congenitality]. Kiev. (Vol. II) [in Russian].
18. Ekeblad, H. A. (1872). Opyt obozreniya biologo-psihologicheskago izsledovaniya sposobnostej chelovecheskago duha [Experience in reviewing the
biological, psychological and psychological studies of the abilities of the human spirit]. Moskva [in Russian].
19. Paul McKenna Ph. D. Change your life in seven days / ed. by Michael Neie. Bantam. Press, 2010. 256 p.
Переглядів анотації: 105
Авторське право (c) 2020 Література та культура Полісся
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.