Педагогічні умови використання фізкультхвилинок та фізкультпауз у навчально-виховному процесі молодших школярів
Анотація
У статті автори торкаються проблеми впливу фізкультхвилинок та фізкультпауз на активізацію навчально-пізнавальної та рухової діяльності школярів молодшої школи, розкривають і аналізують сутність та значення їх у режимі шкільного дня молодшого школяра і визначають особливості й необхідність їх використання у навчально-виховному процесі початкової школи.
Посилання
http://5ka.at.ua/load/pedagogika/korekcija_fizichnogo_rozvitku_molodshikh_shkoljariv_u_sistemi_shkola_rodina_referat/46-1-0-2257. – Nazva z ekrana.
2. Pedko V. P. Vykorystannia fizkultkhvylynok ta fizkultpauz na urokakh v pochatkovii shkoli [Elektronnyi resurs] / V. P. Pedko. – Rezhym dostupu:
http://teacher.at.ua/publ/fizkultkhvilinki_dlja_pershoklasnikiv/10-1-0-10734. – Nazva z ekrana.
3. Shyian B. M. Teoriia i metodyka fizychnoho vykhovannia shkoliariv / B. M. Shyian. – Ternopil : Navchalna knyha "Bohdan", 2002. – Ch. 2.
4. Fizkultkhvylynky ta fizkultpauzy na urokakh u pochatkovii shkoli : dopovid [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu: http://www.ukrreferat.com/index.php?referat=84253. – Nazva z ekrana.
Переглядів анотації: 88
Авторське право (c) 2017 Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.