Педагогічні умови використання фізкультхвилинок та фізкультпауз у навчально-виховному процесі молодших школярів

  • Larysa Dubrovska доцент кафедри педагогіки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
  • Maryna Dolmatova доцент кафедри прикладної лінгвістики Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
  • Maryna Boiko студентка 3 курсу факультету психології та соціальної роботи спеціальності "Початкова освіта" Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
Ключові слова: культура здоров’я, здоровий спосіб життя, режим шкільного дня

Анотація

У статті автори торкаються проблеми впливу фізкультхвилинок та фізкультпауз на активізацію навчально-пізнавальної та рухової діяльності школярів молодшої школи, розкривають і аналізують сутність та значення їх у режимі шкільного дня молодшого школяра і визначають особливості й необхідність їх використання у навчально-виховному процесі початкової школи.

Посилання

1. Boiko O. L. Korektsiia fizychnoho rozvytku molodshykh shkoliariv u systemi shkola – rodyna [Elektronnyi resurs] / O. L. Boiko. – Rezhym dostupu:
http://5ka.at.ua/load/pedagogika/korekcija_fizichnogo_rozvitku_molodshikh_shkoljariv_u_sistemi_shkola_rodina_referat/46-1-0-2257. – Nazva z ekrana.
2. Pedko V. P. Vykorystannia fizkultkhvylynok ta fizkultpauz na urokakh v pochatkovii shkoli [Elektronnyi resurs] / V. P. Pedko. – Rezhym dostupu:
http://teacher.at.ua/publ/fizkultkhvilinki_dlja_pershoklasnikiv/10-1-0-10734. – Nazva z ekrana.
3. Shyian B. M. Teoriia i metodyka fizychnoho vykhovannia shkoliariv / B. M. Shyian. – Ternopil : Navchalna knyha "Bohdan", 2002. – Ch. 2.
4. Fizkultkhvylynky ta fizkultpauzy na urokakh u pochatkovii shkoli : dopovid [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu: http://www.ukrreferat.com/index.php?referat=84253. – Nazva z ekrana.

Переглядів анотації: 41
Опубліковано
2017-06-29
Як цитувати
Dubrovska, L., Dolmatova, M., & Boiko, M. (2017). Педагогічні умови використання фізкультхвилинок та фізкультпауз у навчально-виховному процесі молодших школярів. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), (2), 86-89. https://doi.org/10.31654/2663-4902-2017-PP-2-86-89

Інші статті автора: