Вербалізація ідеї ексклюзивності у текстах рубрики "Бі-Бі-Сі подорожі"
Анотація
У статті розглядаються лексичні, лексико-граматичні та граматичні засоби вербалізації ідеї ексклюзивності у текстах рубрики "Бі-Бі-Сі подорожі". Визначаючи ексклюзивність як доступність певних товарів чи послуг для обмеженої групи людей через їхній привілейований статус або через високу вартість продуктів, аналіз 60 статей доводить, що вибір мовних засобів зумовлений напрямками подорожей, які описують автори: Європа, Америка, Азія, Африка або Близький Схід. Результати аналізу демонструють, що, зображаючи Європу, автори роблять акцент на її історії, мистецтві та визначних пам’ятках, Америка зображена як країна комфорту і задоволення, Африка та Близький Схід представлені ексклюзивними завдяки своїй природі та автентичній культурі, а місця в Азії славляться тим, що стрімкі темпи урбанізації не зашкодили її первозданній природі. Доведено, що використання лінгвістичних засобів обмежується темою та жанром дискурсу.
Посилання
2. Potapenko S. I. (2009). Suchasnyy anglomovnyy media-dyskurs: lingvokognityvnyy i motyvatsiynyy aspekty [The most modern English-speaking medi-discourse: lіngvo-kogііtivnyi and motivational aspects: monographs]. Nizhyn [in Ukraine].
3. Ivin A. A. (Eds.) (2004) Filosofiia: Entsyklopedicheskiy slovar [Philosophy: Encyclopedic Dictionary]. Moskva [in Russian].
4. Dijk T. A. van. (1985). Handbook of discourse analysis. London: Academic Press.
5. Ihina Z. (2014). Introducing Communicative linguistics. Nizhyn [in Ukraine].
6. Matthews P. H. (2005). Discourse (2005) Oxford concise dictionary of linguistics. Oxford.
7. Merriam-Webster Dictionary URL: http://www. merriam-webster. com/.
Переглядів анотації: 152
Авторське право (c) 2019 Література та культура Полісся
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.